Nu is het pas echt aftellen!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Joëlle Thiemann - WaarBenJij.nu Nu is het pas echt aftellen!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Joëlle Thiemann - WaarBenJij.nu

Nu is het pas echt aftellen!!

Door: joellethiemann

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

14 Augustus 2011 | Nederland, Maastricht

Nog maar 4 dagen en dan vertrekken we naar Zuid Afrika, nu is het dan pas echt aftellen!

Het is echt heel erg raar, overal ben ik al afscheid aan het nemen. Vrijdag had ik mijn laatste werkdag bij Dr. Ackenshuis, dus moetst ik afscheid nemen van mijn collega's en de bewoners! Ik heb het daar echt naar mijn zin gehad! Vrijdagavond was weer de eerste repetitie van de harmonie, na de zomervakantie. Voor mij was dit dus ook meteen weer de laatste. Hier hebben we wel een feestje van gemaakt, maja ik moest uiteindelijk toch naar huis, en dus afscheid nemen van al deze geweldige muziekanten! Vrijdagavond voor het slapengaan heb ik nog afscheid moeten nemen van mijn broertje, want die vertrok zaterdagmorgen op vakantie:(

Gister nog afscheid genomen van de band D!NG?ES, op een hele rare dag.
Vandaag ga ik nog uiteten met een vriendengroep, waarvan ik de meeste ook voor de laatste keer zal zien.

Deze week ga ik nog langs bij Stèphanie, komt Oma uit Blerick waarschijnlijk nog naar Maastricht, ga ik nog op bezoek bij opa en oma in Maastricht en woensdagavond komt Marilise nog langs!!:D
En dit allemaal in 3 dagen.

Dinsdag gaan Susette en ik nog even langs bij het ZIC. Nog even bijpraten met Jennifer!!

Dus kortom nog een hele drukke 3 dagen. In die drukke dagen moet ik ook nog ergens een gaatje zien te vinden om bij Roy te zijn:( En natuurlijk ook nog van zijn ouders en broertjes afscheid te nemen, druk druk druk allemaal!

Nu het zo dichterbij komt vind ik het toch allemaal erg spannend worden. Als ik er aan denk krijg ik zo'n heel raar gevoel in mijn maag en als ik van iedereen afscheid ben aant nemen wordt ik toch ook wel een beetje emotioneel, ik moet alles en iedereen achterlaten voor 4 maanden!!

Ja en donderdag is het dan zover. Dan vliegen Susette, Denise en ik vanaf Brussel, eerst naar Caïro, waar we over moeten stappen, en vanuit daar door naar Johannesburg. Het wordt een lange trip en ik denk een hele lange nacht want van slapen zal niets terecht komen denk ik.

Ik denk dat het afscheid op het vliegveld erg lastig gaat worden. Mijn ouders voor 4 maanden vaarwel zeggen. En Roy... Dat wordt lastig...

Voor iedereen die ik niet meer zie de komende dagen: Tot over 4 maanden!!

Groetjes, xxx Joëlle

  • 14 Augustus 2011 - 10:36

    Mama En Papa:

    Tja meid, voor ons is het aftellen ook begonnen! Dat we je zullen missen dat weet je zo onderhand wel. We zullen donderdag maar een groot laken meenemen om alle tranen in op te vangen :)
    Dikke knuffel, mama en papa

  • 14 Augustus 2011 - 11:05

    Kayleigh:

    He Joellle!

    IK wil je graag een goede reis toewensen en dat je een super 4 maanden mag hebben!!

    Liefs, xxx

  • 14 Augustus 2011 - 14:51

    Brigitte.:

    Hoi joëlle.
    Dit klinkt al heel emotioneel. Wij vinden het ontzettend knap en moedig van je dat je deze grote stap en vooral avontuur gaat maken. Wij hopen dat wanneer je naar Opa Jo Oma Marieke gaat je dit even aan ons doorgeeft en wij proberen dan ook daar aanwezig te zijn. Om je nog even te zien en afscheid van je te nemen. Langs deze weg wensen wij je al vast hééééééél véééééél succes in Zuid Afrika en doe vooral voorzichtig en geen gekke dingen. Wij zullen heel veel aan je denken. Vele kusjes en knuffels van: Arno;Brigitte;Stefanie;Jeroen en een pootje van Simba.

  • 14 Augustus 2011 - 21:03

    Bert & Miranda:

    hoi Joelle,

    we wensen je in ieder geval heel veel plezier en levensplezier toe daar in het verre Zuid-Afrika. Hopelijk ga je allemaal hele leuke dingen meemaken en wordt het voor jou een onvergetelijke (levens) ervaring.
    Geniet ervan!!

    groetjes, Bert & Miranda (uit Beek)
    ps heb een goede reis!

  • 15 Augustus 2011 - 16:08

    Stefanie:

    Hoi Joëlle,

    Ik vind het echt usper knap van je dat je dat gaat doen!!!!
    Ik wens je echt super veel plezier en succes in Zuid-Afrika!!

    Ik zie je ook nog woensdag bij opa en oma he!!!

    Xxx-jes Stefanie

  • 17 Augustus 2011 - 11:54

    Monique:

    Hoi Joëlle.
    Morgen is het zover. Ben je zenuwachtig? Gelukkig gaat er iemand mee die je kent en waar je de tijd mee kunt doorbrengen. Ik wens je echt heel veel succes en veel plezier. Pas goed op jezelf en op je spullen natuurlijk. En ik zal je ook enorm missen, snik. Enne, neem een apie voor me mee als je er 1 tegenkomt! Grapje.

    Heel veel groetjes en een dikke knuffel.

    Monique

  • 18 Augustus 2011 - 15:29

    Brigitte.:

    Hoi Joëlle.
    Als je dit leest ben je er al.We hebben via internet de vluchttijden in de gaten gehouden en zover wij weten had het vliegtuig 1.5 uur vertraging.We hopen dat de rest van de vlucht wel goed en een beetje volgens schema is verlopen.Hoe is het daar verder?Laat snel iets van je horen.Gr.:B,A,S,J,&S.

  • 18 Augustus 2011 - 20:51

    Julie:

    Hee poppeke, wij zijn weer terug in regenland en jij hebt het vandaag verlaten...hoop dat het afscheid een beetje meeviel? ach en eigenlijk Afscheid nemen bestaat niet!(borsato).
    Geniet met volle teugen van ieder moment en ook op de moeilijke dagen je eigen sterke Joelle blijven!!!! poen Juulke en de res

  • 18 Augustus 2011 - 21:52

    Jennifer:

    Heel herkenbaar..

    maar jullie kunnen dit!

    Baie aangename reis!

    Ik lees al jullie avonturen en wacht met smart op de fotos en ben stiekem heeeeeel jaloers;)

    xx

  • 20 Augustus 2011 - 09:36

    Coverband D!NG?S:

    Hoi Joelle,
    Hopelijk heb je een goede vlucht gehad en ben je heelhuids op je bestemming aangekomen.
    We zijn benieuwd hoe je alles - tot nu toe - hebt ervaren, laat het ons weten !
    In de tussentijd letten wij wel op Roy voor je.... haha
    Geniet er maar van, en tot schrijvens !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joëlle

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 14889

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2011 - 28 December 2011

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: