Nog 11 weken!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Joëlle Thiemann - WaarBenJij.nu Nog 11 weken!! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Joëlle Thiemann - WaarBenJij.nu

Nog 11 weken!!

Door: joellethiemann

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

03 Juni 2011 | Nederland, Maastricht

Mijn eerste reisverslag.
Ik ben nu nog gewoon lekker thuis, maar vanaf 18 augustus vertrekken we naar Zuid-Afrika voor 4 maanden. Ik ga met Denise en Susette, zij doen ook HBO-V. Ook gaan er 2 studenten van facility managment naar dezelfde plaats.
Het vliegticket is dus al geboekt. Ook heb ik mijn inentingen bijna allemaal. En vorige week heb ik mijn backpack gekocht!
Nu moeten we ons maar eens langzaamaan gaan bedenken wat we allemaal gaan meenemen.
Maandag hebben we een informatiebijeenkomst vanuit school. Waar we dus nog meer info krijgen over Zuid-Afrika.

Over de stageplaats:
Wij gaan dus naar Pretoria (dit ligt zo'n 60 km boven Johannesburg).
Hier ligt de Tshwane Leadership Foundation. Binnen deze foundation zijn er een aantal huizen met verschillende doeleinden. Er is een hospice, een weeshuis en een huis voor chronisch psychiatrische mensen. Hoe we ons hierover gaan verdelen, moeten we nog bespreken. Deze huizen liggen allemaal in 1 straat, dus erg praktisch!
Hier in de buurt zullen we slapen. We zullen dus met 5e een huis delen.

Verder weet ik nog niet zo heel erg veel te vertellen hierover. Alleen dat we er erg veel zin in hebben!!

Het volgende verslag zal pas komen als we daar zijn. Dus dat zijn nog maar 11 weken!!

Groetjes, xx Joëlle

  • 21 Juni 2011 - 18:21

    Susette:

    Aftellen is begonnen!!!!

  • 29 Juni 2011 - 21:40

    Julie:

    es gr get zeet vergete kom iech ut wel noabringe!!!!!!!! poenjuul

  • 30 Juni 2011 - 05:26

    Petry:

    Ha sjatteke, Een geweldig avontuur ga je aan. Je zult hier veel ervaring opdoen en nieuwe vrienden ontmoeten. We gunnen het je van harte, maar we zullen je heel erg missen! Dikke knuffel, Mama

  • 11 Juli 2011 - 17:46

    Ben En Brigitte:

    Hee meid, Ga ervoor, maak er wat van. We zullen je blijven volgen en zeer zeker missen. Dikke knuffel van ons allen en een pootje van Sparky.

  • 13 Juli 2011 - 09:10

    Oma Opa Blerick:

    lieve joelle nog ff dan is het zover wij wensen je heel veel geluk met je studie we zullen je erg missen dikke knuffel oma en opa

  • 04 Augustus 2011 - 12:29

    Monique:

    Hoi Joëlle. Marjolijn en ik wensen je heel veel succes in Afrika. Lijkt me een leuke uitdaging om het mee te mogen maken. Geniet er van en we zullen je missen.
    Groetjes van Marjolijn & Monique en een pootje van Dribbel

  • 07 Augustus 2011 - 12:49

    Familie Overloon:

    JOELLE
    PRETTIG VERBLIJF INZUID-AFRIKA GENIET ER MAAR VAN
    MARTIEN EN MARIA IK KIJK NOG WEL EENS HOE OF HET GAAT.....
    GROETJES

  • 11 Augustus 2011 - 14:57

    Breur:

    Hoi Joelle,

    ik hoop dat in het backpack ook een parachute zit. Je weet maar nooit!
    Neem niet te veel mee en een goede reis alvast gewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joëlle

Actief sinds 03 Juni 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 14886

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2011 - 28 December 2011

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: